Kommende funktionaliteter

Roadmap

Ved at vælge GoPublic kan du være sikker på at få et produkt, der er i konstant udvikling. Læs om et udsnit af kommende funktionaliteter herunder.

Kommer snart

Event tracking

Event tracking giver dig mulighed for at overvåge og analysere antallet af klik på dine links. Med denne funktionalitet kan du nemt få et detaljeret overblik over brugerinteraktioner, hvilket hjælper dig med at forstå dine kunders adfærd bedre. Ved at tracke klik kan du identificere de mest populære links, optimere dit indhold og træffe datadrevne beslutninger, der forbedrer brugeroplevelsen og øger engagementet. Event tracking måler udelukkende kliks og ikke brugerrejser og sætter derfor ikke cookies hos brugeren.

Kommer snart

Arrangement funktionalitet

Opret og administrer events nemt med vores dedikerede arrangement funktionalitet. Angiv lokation, start- og sluttidspunkt samt mange andre detaljer for at sikre en velorganiseret og succesfuld begivenhed.

Kommer snart

Kontinuerlig nyhedsbrevsudsending

Med kontinuerlig nyhedsbrevsudsending kan du oprette planlagte og automatiserede mailudsendelser til specifikke kanaler. Denne funktionalitet sikrer, at dine modtagere altid er opdaterede med de nyeste oplysninger, kampagner og nyheder uden manuel indsats. Hold kontakten med dit publikum og opbyg stærkere relationer gennem regelmæssig og målrettet kommunikation.

Kommer snart

Undertekster i den integrerede videostreaming

Denne funktion giver dig mulighed for at tilføje og vise undertekster på dine videoer, hvilket gør indholdet mere tilgængeligt for et bredere publikum. Uanset om det drejer sig om flersprogede seere, brugere i et miljø hvor de ikke kan benytte lyd eller personer med hørenedsættelse, sikrer undertekster, at alle kan følge med. Tilpas let underteksterne for at matche stil og behov på websitet, og lever en inkluderende seeroplevelse til alle.

Kommer snart

Kommentar-modul til intranet

Fremhæv samarbejdet med vores Kommentar-modul til intranet. Denne funktionalitet giver medarbejdere mulighed for at kommentere på opslag, dele ideer og give feedback direkte på intranettet. Med et intuitivt interface kan alle nemt engagere sig i diskussioner, stille spørgsmål og dele værdifuld indsigt. Styrk intern kommunikation og skab en dynamisk og interaktiv arbejdsplads med dette kommende Kommentar-modul.

Kommer snart

Forbedret Editor dashboard

Styrk samarbejdet mellem redaktører, fageksperter og ledelse med vores forbedrede Editor dashboard. Skab en gennemsigtig og dynamisk styringsproces, der fremmer samarbejde og effektivitet på tværs af organisationen.

Kommer snart

Dagsordener og referater - direkte integration til SBSYS og Acadre

Optimer din mødehåndtering med den direkte integration til SBSYS og Acadre for dagsordener og referater. Denne funktion gør det muligt for dig at nemt importere og eksportere mødedata mellem din mødehåndteringsplatform og SBSYS eller Acadre-systemet.