Prisindikation

Priser for medlemsorganisationer

Alle funktionaliteter inkluderet i en løsning der løbende bliver opgraderet og forbedret.

Medlemsorganisationer

Vælg projektstørrelse

GoPublic er en abonnementsbaseret platform, der sikrer forudsigelige priser uden uventede driftsomkostninger. Dette giver tryghed og stabilitet og konkurrencedygtige priser. Projektet kan løbende skaleres efter jeres behov, hvis eksempelvis antal medlemmer stiger, eller I ønsker udvikling af særlig funktionalitet. 

Organisationsstørrelse

Lille

< 40 ansatte
< 3 subsites
< 50.000 sidevisninger / md

Projektpris(fra)
200.000 kr

Hosting og fri support
fra 20.000 kr. ex moms / md

Organisationsstørrelse

Mellem

< 75 ansatte
< 5 subsites
< 75.000 sidevisninger / md

Projektpris (fra)
500.000 kr

Hosting og fri support
fra 30.000 kr. ex moms / md

Organisationsstørrelse

Stor

+ 75 ansatte
+ 5 subsites
+ 100.000 sidevisning / md 

Projektpris (fra)
500.000 kr

Hosting og fri support
fra 40.000 kr. ex moms / md

Proces

Projektet bliver sat sikkert i søen, og vi fastlægger strategien for sitet.

Leverancer:

  • Opstarts- og strategiworkshop, inkl. forberedelse og opsamling
  • Indlæsning på tilsendt materiale - deskresearch
  • Tidsplan, risikoanalyse og projektorganisering
  • Afklaring af formål, målgrupper, kanaler, indhold, succeskriterier og ressourcer.
  • Tilsendelse af webstrategi, korrekturgange indtil kunden er tilfreds

På en kombineret Design- og UX workshop udarbejder vi struktur og wireframes for sitet. Samtidig afklarer vi ønsker til den visuelle retning, så vi kan udvikle jeres nye webdesign.

Leverancer:

  • Design- og UX workshop, inkl. forberedelse og opsamling
  • Udarbejdelse af overordnet ny struktur / navngivning af menupunkter (forside, underforsider og servicemenupunkter)
  • Udarbejdelse af navigationsprincipper
  • Udarbejdelse af wireframes (5 sider)
  • Udvikling af webdesign baseret på eksisterende designmanual (3 sider)
  • Præsentation for projekthold og tilretning (korrektur til kunden er tilfreds)

Vi hjælper jer godt på vej med indholdsopsætningen ved bl.a. at udvikle skabeloner for jeres opsætning og sætte kernesider op for jer.

Leverancer:

  • Opsætning af de godkendte wireframes i GoPublic
  • Opsætning af aftalte sideskabeloner
  • Arkivopsætning
  • Kategoriopsætning

Vi sætter GoBasic op og implementerer jeres design.

Leverancer:

  • Konfiguration af server
  • Installation af GoPublic
  • Konfiguration af funktionaliteter
  • Opsætning af hostnavn
  • Installation af SSL-certifikat
  • Udvikling af stylesheet
  • Installation af stylesheet
  • Opsætning af favicon
  • Opsætning af IP restriction på login
  • Særligt for intranet: Adgangsbegrænsning

Designet implementeres i overensstemmelse med de godkendte designede sider.

Leverancer:

  • Implementering af custom variable i kundens eget stylesheet baseret på GoPublic's master stylesheet.
  • Optimering af mobil layout

Undervisningen er baseret på GoPublic E-learning. Efter endt E-learningforløb gennemfører vi en spørgetime, så alle jeres spørgsmål adresseres.

Når sitet er klar, hjælper vi med alt det praktiske i forbindelse med lancering.

Leverancer:

  • Medarbejder på standby
  • DNS-pegning
  • Opsætning af primary hostname
  • Opsætning af secondary hostnames
  • Opsætning af HTTPS
Ønsker du at vide mere

Klar til at skabe fantastiske hjemmesider til jeres medlemmer?

Account Manager

Mikkel Hoffmann Lyster

+45 4249 1915
mikkel@beru.dk

Partner, adm. direktør

Rasmus Rudolf

+45 5077 5690
rasmus@beru.dk